הייחודיות של מלי

סדנת שוקולד מיוחדת במינה
אחת הסדנאות הפופולאריות ביותר כיום היא סדנת שוקולד. במהלך הסדנא, המשתתפים זוכים לעבוד עם שוקולד איכותי, וליצור באמצעותו מגוון מוצרים שוקולדיים כמו למשל פרלינים, אותם הם גם לוקחים עמם הביתה בתום הסדנא. בעוד שמרבית הסדנאות מתנהלות בצורה דיי דומה ושמות את הדגש על השוקולד, העבודה עמו והתוצרים, הסדנא שלנו היא סדנא שונה, אותה ניתן יותר להגדיר כתרפיה בשוקולד.

הייחודיות של סדנת השוקולד שלנו
מלי, המנחה היחידה וגולת הכותרת של הסדנא, היא אישה מיוחדת ונעימה, אשר מגיעה מרקע של חינוך מיוחד ושמה דגש על הרגשות ותחושות המסוגלות של הילדים או המבוגרים המשתתפים בסדנא. מסיבה זו, יכולה מלי להציע למשתתפים בסדנא חוויה ייחודית, טיפולית יותר, המאפשרת להם בין השאר להתקרב ליתר המשתתפים בסדנא (חברים, בני משפחה ואף קולגות לעבודה) ולחוות את הכאן ועכשיו, לשחרר כעסים ולהתחבר האחד לשני מחדש. למעשה, סדנאות רבות שמנחה מלי מתחילות ברגשות מעורבים או טעונים של חלק או כלל המשתתפים בסדנא, כאשר בסיום, הסדנא נגמרת בצחקוקים, חיבוקים ותחושה חזקה של שמחה והתחלה חדשה.

התנהלות הסדנא
הסדנא מתחילה לרוב בעמעום האורות בחדר, עצימת העיניים ותהליך של דמיון מודרך– אותו מובילה מלי. באופן זה, מכניסה מלי בעדינות את המשתתפים לתוך הסדנא, ומעודדת אותם לשחרר את הרגשות האצורים בתוכם אל תוך השוקולד. עניין זה מוביל את מרבית המשתתפים בסדנא להתרגשות גדולה, עד כדי מצב של קתרזיס לעיתים. למלי יכולת מיוחדת במינה להבין את המשתתפים, את הצרכים שלהם ואת התחושות שלהם, כך שהיא זמינה רגשית עבור כל המשתתפים ומתאימה את הסדנא אליהם ספציפית – עניין ההופך את החוויה כולה לייחודית ואישית יותר. בנוסף, מלי מבצעת סדנאות בהתנדבות עבור ילדים בסיכון, ילדים חולי סרטן וניצולי שואה, מתוך תחושת שליחות ואהבת אדם אמיתית – אותה תחושה המחייבת אותה לנהל בעצמה את הסדנא, מבלי להיעזר במדריכי סדנאות נוספים.

להזמנת סדנאות צרו קשר:

    סדנאות שיכולות לעניין אתכם..